DUK

PREKIŲ UŽSAKYMAS IR ATSISKAITYMAS

Kaip žinoti, kad užsakymas yra patvirtintas?

Gavus apmokėjimą, užsakymo statusas tampa „ įvykdytas“. Su šiuo užsakymu, į jūsų nurodytą elektroninį paštą išsiunčiamas užsakymo kopijos dokumentas. Jūsų užsakymas vykdomas darbo dienomis nuo 8:00 iki 16:30 val. Dėl pristatymo ir užsakymo būklės statuso būsite informuojami skambučiu arba nurodytu elektroniniu paštu.

Papildoma informacija telefonu: +370 609 01 642 (elektroninė prekyba)

Kokie yra atsiskaitymo būdai?

Pasirinkus Payserą, už prekes galite sumokėti vienu iš jums patogių būdų: Debeto ir kredito kortelėmis VISA, MasterCard, Maestro, turinčiomis saugaus atsiskaitymo internete galimybę. Reikiama suma nurašoma iš Jūsų nurodytos kortelės sąskaitos. Ją nurodote ir mokėjimą patvirtinate užsisakydami prekę. Elektronine bankininkystė („Swedbank“, SEB, Luminor (DNB, „Nordea“), „Danske Bank“, „Šiaulių bankas”).

Ar galiu gauti sąskaitą faktūra?

Taip, po užsakymo suformavimo jums paskambins atsakingas asmuo pranešti apie jūsų užsakymo būklę bei pasiteiraus ar jums yra reikalinga sąskaita faktūra. Ją galite gauti darbo dienomis nuo 8:00 iki 16:30 val. Taip pat, jei norite anksčiau įspėti pardavėją apie tai, kad jums reikia sąskaitos faktūros, kreipkitės telefonu arba el. paštu:

+370 609 01 642 (elektroninė prekyba); projektai@senojibaldine.lt

Ar galima prekes užsisakyti telefonu?

Prekes internetinėje parduotuvėje galima užsisakyti tik internetu.

Ar yra galimybė prekes įsigyti lizingu?

Taip, turime SB lizingo partnerius, kurie bendradarbiaudami su mumis siūlo jums nemokamą sutarties sudarymą, nemokamą lizingą iki 10 mėnesių ir be jokio pradinio įnašo. Mokėjimo paskirtyje paspaudus ant SB lizingo ikonos, būsite nukreipti į tiesioginį SB lizingo puslapį, kuriame užpildysite duomenis ir pateiksite užklausą lizingui gauti.

Kaip reikia užsisakyti prekę internetu?

Spauskite ant video instrukcijos:

PREKIŲ PRISTATYMAS IR ATSIĖMIMAS

Kaip žinoti kada gausiu savo užsakymą?

Jeigu prekė yra sandėlyje ji yra pristatoma per 7 darbo dienas. Prieš suformuojant vežimą, visada klientas yra informuojamas skambučiu bei pranešamas tikslus pristatymo terminas.

Papildoma informacija telefonu: +370 609 01 642 (elektroninė prekyba)

Kaip ir kur galiu atsiimti prekes perkant internetu?

Jeigu pasirinkote atsiimti prekę atsiėmimo taške, tada lauksime jūsų fizinėse parduotuvėse:

Klaipėdoje – Taikos pr. 98 ,

Šilutėje – Lietuvininkų g. 39A ,

Kretingoje – Klaipėdos g. 131B.

Jei norite, kad prekė būtų pristatyta į namus, pasirinkite atvežimo paslaugą.

Gavau ne visas užsakytas prekes ką turėčiau daryti?

Jeigu gavote ne visą užsakymą, dar kartą patikrinkite ar tikrai visos prekės buvo užsakytos ir mokėjimas įvykdytas (tai matysite užsakymo kopijos dokumente, kurį gavote el. paštu), kitu atveju kreipkitės telefonu arba el. paštu: +370 609 01 642 (elektroninė prekyba); projektai@senojibaldine.lt

Kaip galiu gauti prekes užsakytas internetu?

Internetu užsakomos prekės gali būti pristatytos į namus kurjeriu arba pateiktos atsiimti fizinėse parduotuvėse : Klaipėdoje – taikos pr. 98 , Šilutėje – lietuvininkų g. 39A , Kretingoje – Klaipėdos g. 131B.

Kokia yra užsakymo pristatymo kaina?

Klaipėdoje, Šilutėje ir Kretingoje pristatymas kainuoja 15 eurų.

Į kitus Lietuvos miestus pristatymas kainuoja 25 eurus.

Atsiėmimas fizinėje parduotuvėje – NEMOKAMAI.

Ar gali mano užsakymą atsiimti kitas asmuo?

Taip, gali. Jeigu prekės yra pristatomos į namus, turite nurodyti atsiimančio asmens vardą bei pavardę komentaruose užsakant prekę (arba el. paštu: projektai@senojibaldine.lt, jei užsakymas jau yra įvykdytas). Jeigu asmuo prekę atsiima fizinėse parduotuvėje, turi pateikti užsakymo numerį arba užsakymo kopiją prie kasos bei sandėlininkui.

Ką daryti jeigu siuntos pakuotė ar siunta yra pažeista?

Pažeista siuntos pakuotė gali būti gabenant siuntą per kurjerius. Jei matote, kad pažeista būtent siuntos pakuotė, siūlome pasitikrinti ir ar pati prekė nėra pažeista bei nepasirašyti kurjerio duodamo manifesto (prekės išdavimo lapo). Tokiu atveju, siūlome nedelsiant kreiptis į elektroninės prekybos vadybininką telefonu: +370 609 01 642. Taip pat prašome padaryti prekės bei pakuotės nuotraukų, kuriose matytųsi pažeidimai.

Jei matosi baldo gamyklinis brokas, ar trūksta detalių, prašome kreiptis el. paštu į kokybe@senojibaldine.lt su nuotraukomis. Geriausia, jei išsaugote baldo įpakavimą ir nufotografuojate prekės kodą bei dalies numerį.

Per kiek laiko yra paruošiama siunta atsiėmimui fizinėse parduotuvėse?

Siunta atsiėmimui yra paruošiama per 7 darbo sienas nuo užsakymo apmokėjimo. Atsakingas asmuo jus informuos telefonu dėl siuntos atsiėmimo bei paruošimo laiko ir datos.

PREKIŲ IR PINIGŲ GRĄŽINIMAS

Gavau nekokybišką ar nepilnos komplektacijos prekę. Ką turėčiau daryti?

Prašome mus informuoti elektroniniu paštu  kokybe@senojibaldine.lt nurodant užsakymo numerį bei pridedant prekės bei pakuotės numerio nuotraukas.

Kur galiu kreiptis dėl prekės garantinio aptarnavimo?

Dėl prekės garantinio aptarnavimo galite kreiptis el. paštu  kokybe@senojibaldine.lt

Ar galima atšaukti savo užsakymą?

Norėdami atšaukti savo užsakymą kreipkitės telefonu +37060901642 arba elektroniniu paštu projektai@senojibaldine.lt, nurodant savo užsakymo numerį bei vardą ir pavardę.

Ar internetinėje parduotuvėje parduodamos prekės turi garantiją ?

Taip, prekės turi garantiją 24 mėn.  Garantija yra galiojanti jeigu yra laikomasi visų nurodymų, kurie yra pateikti instrukcijose bei produkto apraše internetinėje svetainėje.

Ar yra grąžinami pinigai už pristatymą ?

Pinigai už pristatymą nėra grąžinami, nes prekė klientą jau buvo pasiekusi.

BALDAI JŲ UŽSAKYMAI BEI PAGAMINIMAS

Ar baldus galima pamatyti gyvai ?

Taip, turime 3 fizines parduotuves:

Klaipėdoje – Taikos pr. 98,

Šilutėje – Lietuvininkų g. 39A,

Kretingoje – Klaipėdos g. 131B.

Ar gaminate nestandartinius baldus ?

Taip, dėl nestandartinių baldų užsakymų reikėtų kreiptis telefonu +370 6097 2222 dėl platesnės informacijos ir baldo užsakymo bei kainos.

Ar darote 3D virtuvės projektus ir kokia būtų kaina?

Taip, darome 3D virtuvės projektus. Senosios Baldinės virtuvinių baldų dizaineriai suteiks jums profesionalią konsultaciją, bei padės išsirinkti geriausią sprendimą jūsų namams. Virtuvės projektas pas mus yra NEMOKAMAS. Jei domina virtuvės projektas, užpildykite užklausą čia: Virtuvės užklausa – virtuves.senojibaldine.lt

Ar galima užsisakyti minkštus baldus kitų spalvų ?

Taip, galima. Kreipkitės telefonu +370 6097 2222 dėl platesnės informacijos ir minkšto baldo užsakymo. Taip pat kviečiame apsilankyti mūsų fizinėse parduotuvėse ir audinius bei modelius pamatyti gyvai.

Kiek laiko reikia laukti užsakytų baldų ?

Užsakomų baldų terminas yra 40 darbo dienų (apie 2 mėnesiai).