Garantijos ir prekių grąžinimas

Gavus baldus pastebėjote gamyklinį ar transportavimo broką? Nesijaudinkite, kartu išspręsime visas kilusias problemas. Jei turite galimybę – atsiųskite broko nuotraukas mums el. Paštu: kokybe@senojibaldine.lt. Visa informacija apie garantinį aptarnavimą teikiama telefonu 8 60901642 (darbo dienomis nuo 08.00 iki 16.30) arba el. paštu projektai@senojibaldine.lt

Senojibaldine.lt  teikia 365 dienų pinigų grąžinimo garantija

Skirtingai nuo daugelio internetinių ir įprastų parduotuvių, jei Jūs nesate 100 % patenkinti savo kokybiška preke, ją galite grąžinti per 365 kalendorines dienas (taip taip, visus metus!). Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

  • grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (prekės apžiūrėjimui galite perpjauti pakuotės uždarymui skirtas juostas);
  • kokybiškų surinktų arba bandytų rinkti baldų grąžinti negalima;
  • prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
  • tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, mes įsipareigojame savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus;
  • prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
  • grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
  • grąžinamas prekes galėsime paimti nuo tos vietos, kur gali privažiuoti krovininis mikroautobusas;
  • prekės grąžinimą įsipareigojame įgyvendinti per 10 d.d., nebent susitarta kitaip.

Pinigai grąžinami tik į kliento nurodytą banko sąskaitą pavedimu.

Tinkamos kokybės prekių grąžinimas galimas tik ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintų „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklių“ nustatyta tvarka.

24 mėn. kokybės garantija

Kiekvienos senojibaldine.lt parduodamos prekės pagrindinės savybės bendrai nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme. Visoms senojibaldine.lt parduodamoms prekėms suteikiama gamintojo garantija, kurios terminus ir kitas sąlygas rasite prekių aprašymuose bei garantiniuose talonuose. Įsigijus prekes, prieš surenkant, būtina atidžiai apžiūrėti.

Garantijos galiojimo sąlygos:

  • surenkant gaminį pirkėjas laikosi prie gaminio pridėtos surinkimo instrukcijos;
  • gaminys buvo naudojamas pagal paskirtį dirbant viena pamaina ir prižiūrimas vadovaujantis priežiūros taisyklėmis;
  • garantija taikoma prekių kokybės trūkumams, atsiradusiems dėl gamintojo kaltės ir prekės transportavimo pardavėjo transportu.

Pirkėjas praranda teisę į nemokamą garantinį aptarnavimą šiais atvejais:

  • pirkėjas nesilaikė baldų eksploatacijos ir priežiūros taisyklių;
  • prekės buvo sugadintos dėl pirkėjo kaltės;
  • baldai nukentėjo dėl Force majeure (susidariusių nenugalimos jėgos aplinkybių).

Apie pastebėtą defektą baldo naudojimo metu prašome pranešti kontaktais, nurodytais interneto svetainėje senojibaldine.lt. Garantiniu laikotarpiu nustatytus kiekybinius ar kokybinius neatitikimus senojibaldine.lt ištaiso, sukomplektuoja arba pakeičia kokybiškais savo sąskaita. Senojibaldine.lt įsipareigoja atsiradusį gamybos defektą pašalinti per 15-45 darbo dienas nuo pretenzijos užregistravimo įmonėje.

Tuo atveju, jei nusipirkę vieną iš šių prekių, pastebėjote, kad ji yra nekokybiška, Jūs turite teisę grąžinti tokią prekę mums per 24 mėnesius nuo pristatymo Jums dienos. Prekes taip pat galime nemokamai paimti savo transportu. Tokiu atveju netinkamos kokybės prekė nemokamai pakeičiama į kokybišką prekę arba Jums grąžinami sumokėti pinigai. Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, patvirtintomis 2001 m. birželio 29 d. ūkio ministro įsakymu Nr. 217.

Garantijos galiojimo laikotarpiu (24 mėn.) pastebėjus paslėptus prekės trūkumus, prašome Jūsų juos nufotografuoti ir nedelsiant atsiųsti mums fotonuotrauką elektroniniu paštu kokybe@senojibaldine.lt. Prekės gamintojas tokiu atveju nustatys, ar prekės defektui taikoma garantija, t.y. ar prekės defektas yra gamyklinis. Apie gamintojo sprendimą nedelsiant informuosime Jus Jūsų nurodytomis susisiekimo priemonėmis.

Atkreipiame dėmesį, kad:

  • Gamintojo garantija netaikoma natūraliai susidėvinčioms prekių dalims ir baldiniui audiniui;
  • Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, mes įsipareigojame savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.