Baldų priežiūros ir eksploatacijos taisyklės

Baldams suteikiama 24 mėnesių garantija. Garantijos terminas pradedamas skaičiuoti nuo momento, kai pardavėjas perduoda prekę pirkėjui, kaip numatyta sutartyje. Garantija suteikiama tik pateikus šiuos pirkimo dokumentus: pirkimo – pardavimo sutartį, pinigų apmokėjimo kvitą.

 

Garantiniu laikotarpiu nustatytus kiekybinius ar kokybinius neatitikimus ištaisysime, sukomplektuosime arba pakeisime kokybiškais savo sąskaita. Apie pastebėtą defektą baldo naudojimo metu prašome pranešti UAB „Senoji baldinė“ kontaktais: el. paštu kokybe@senojibaldine.lt ar kreiptis į artimiausią “Senosios baldinės” prekybos vietą. Apie sprendimą nedelsdami informuosime Jus Jūsų nurodytais kontaktais.

 

Prekių keitimas, grąžinimas ar trūkumų šalinimas vykdomas vadovaujantis mažmeninės prekybos taisyklėmis. Pirkėjas neturi teisės nutraukti sutarties, jeigu daikto trūkumas yra mažareikšmis pagal 6.3641 straipsnio 5-ą dalį. Prekės garantija pagal įstatymą 6.3641 str. nustato terminus reikalavimams dėl prekių trūkumų pareikšti. Vartotojų teisę atsisakyti nuotolinės sutarties ir ne prekybos patalpose sudarytos sutarties nustato CK 6.22810 straipsnis.

 

Korpusinių baldų surinkimo, priežiūros ir eksploatavimo taisyklės

MDF (medžio dulkių plokštė),  medžio, faneros, laminuotos medžių drožlės plokštės baldų priežiūra ir eksploatacija

 

  1. Nedėkite karštų ir drėgnų daiktų tiesiai ant baldų;
  2. Valykite ir poliruokite tik atidžiai perskaitę naudojamų priemonių sudėties aprašymą. Per didelis silikono ir distiliuotos naftos kiekis gali pakenkti paviršiui;
  3. Rekomenduojama, kad baldai būtų laikomi patalpose, kurių temperatūra ne mažesnė kaip +15 iki +25 laipsnių ir santykinis oro drėgnumas nuo 45 % iki 70%.
  4. Baldai turi būti statomi vėdinamose patalpose. Negali būti glaudžiami prie drėgnų sienų ir šildymo įrenginių.
  5. Baldus būtina apsaugoti nuo drėgmės. Vandeniui patekus nedelsiant nuvalyti juos sausu medžiagos gabalėliu. Baldų detalėms ilgesnį laiką būnant sąlytyje su vandeniu (ar kitais skysčiais) gali deformuotis plokštė ar atsiklijuoti briaunos.
  6. Baldus būtina saugoti nuo mechaninių pažeidimų bei nenaudoti aštrių daiktų baldų valymui. Būtina saugoti nuo chemikalų.
  7. Valyti būtinai tik sausu, minkštu audiniu arba specialiomis šluostėmis. Valant nespausti, netrinti vienoje vietoje, kad nepasižeistų plokštės paviršius.
  8. Jei nešvarumus sunku išvalyti, rekomenduojame korpusinius baldus valyti su specialiai baldinėms plokštėms skirtomis valymo priemonėmis
  9. Baldus būtina naudoti pagal paskirtį, kad nebūtų sugadintos baldo konstrukcijos.
  10. Laminuotos medžių drožlės plokštės baldus neigiamai veikia tiesioginis kontaktas su vandeniu. Svarbiausias dėmesys, prižiūrint iš laminuotos medžio drožlių plokštės (LMDP) pagamintus baldus, turi būti skiriamas plokštės briaunoms (kantui), nes per jas galintis patekti vanduo gali “išpūsti” ir plokštę. Išpylus vandens ar kito skysčio jį reikia greitai nuvalyti. Ilgiau paliktas vanduo gali prasiskverbti per plokštės briaunas į vidų ir deformuoti plokštės paviršių.
  11. Laminuotos medžių drožlės plokštė yra degi, todėl reikia saugoti nuo tiesioginės ugnies šaltinių. Baldų nestatykite per arti židinio, oro kondicionieriaus ventiliacijos angos, nes gali deformuotis medžiaga ar būti pažeista baldų apdaila.
  12. Natūralus gaminio nusidėvėjimas ar jo savybių pasikeitimas nėra laikomas kokybės trūkumu. Natūralaus medžio tekstūros, laminuotos medžio drožlių plokštės, kantuotės nevienodumai nėra laikomi gaminio kokybės trūkumu.
  13. Nestatykite ant tam nepritaikytų vietų televizorių, gėlių vazonų ar kitų sunkių daiktų (galima baldo deformacija).
  14. Į stalčių ar lentyną nedėti daugiau kaip 5 kilogramus sveriančių daiktų.
  15. Baldų mechanizmai turi būti tepami kartą per pusmetį. ( Su tepalu alyva)
  16. Nuvalykite nešvarumus iš karto. Geriau valykite naudodami sugeriančią medžiagą, o ne trinkite. Ilgai nenuvalytas vanduo, paliks baltas dėmes ant baldo. Alkoholis, kvepalai, priemonės po skutimosi ir medikamentai gali smarkiai pažeisti apdailą.
  17. Nepjaustyti tiesiai ant stalviršio. Naudokite pjaustymo lentelę.
  18. Nestatykite ant stalviršio įkaitusios keptuvės, karšto puodo, lygintuvo ar kitų aukštos temperatūros daiktų be termoizoliacinės tarpinės. Naudokite karštų indų padėkliukus
  19. Nestatykite plastikinių ar guminių daiktų (lempų pagrindų, užrašų knygučių, guminių kilimėlių ir kt.), nes kai kurie plastikai turi savo sudėtyje ingredientų, kurie gali pažeisti apdailą.
  20. Ant medinių baldų statydami gėrimus, kambarinius augalus ir pan., visuomet naudokite tam skirtus medžiaginius padėklus ar lėkšteles, kadangi skysčiui patekus ant baldų paviršiaus atsiras dėmių, o po ilgesnio laiko medžio apdaila gali atšokti.
  21. Medinių baldų paviršių neigiamai veikia tiesioginiai saulės spinduliai – medis išblunka, skyla. Dėl šių priežasčių medinius baldus derėtų statyti atokiau nuo langų, kondicionierių bei šildytuvų, kurie taip pat kenkia medžio drėgmės pusiausvyrai bei išvaizdai.

 

 

KERAMINIO PAVIRŠIAUS PRIEŽIŪROS IR NAUDOJIMO INSTRUKCIJA

 

Keraminių paviršių priežiūra yra paprasta, greita ir lengva.

 

  1. Kasdienė keraminio paviršiaus priežiūra

Keraminio paviršiaus priežiūrai pirmiausia naudojamas šiltas vanduo ir neutralus valiklis. Paviršių valykite mikropluošto šluoste arba minkšta kempine ir šiltu vandeniu; jei reikia, naudokite neutralius arba švelnius valiklius (pH nuo 5 iki 9), paprastai parduodamus virtuvės paviršiams ir prietaisams valyti. Įsitikinkite, kad nešvarumai ant paviršiaus neliktų ilgam laikui. Riebalai, dažančios ir miltelinės medžiagos turi būti nedelsiant nuvalytos nuo paviršiaus, greitas nuvalymas palengvins dėmių pašalinimą. Jei nešvarumus ant paviršiaus paliksite ilsesniam laikui, gali tekti naudoti specialią valymo priemonę (žr. lentelę). Valiklio pasirinkimas priklauso nuo dėmės tipo (žr. lentelę). Panaudoję valiklius, nuplaukite paviršių vandeniu, kad išvengtumėte dėmių susidarymo.

Įspėjimas: nenaudokite rūgščių ir stiprių šarmų ar produktų, kurių sudėtyje jų yra, nenaudokite priemonių, kurių sudėtyje yra vaško ar polirolio, saugokite, kad ant poliruotų paviršių nepatektų valymo priemonių, kuriose yra abrazyvinių dalelių, norėdami pašalinti sunkiai įveikiamas dėmes, naudokite valiklius ir švelnias abrazyvines priemones, valydami stebėkite, kad naudojama spaudimo jėga nesubraižytų valomos vietos (žr. 7 punktą), dažančios medžiagos turi būti laiku pašalintos nuo paviršiaus, antraip ant paviršiaus gali likti nepašalinamų dėmių.

 

  1. Atsparumas dažams

Įspėjimas: jei dažančios medžiagos paliekamos ilgą laiką (24 valandas ar ilgiau), ant paviršiaus gali likti nepašalinamų dėmių.

 

  1. Atsparumas drėgmei

Keraminis paviršius yra atsparus drėgmei, t. y. jis atsparus ilgalaikiam drėgmės poveikiui, tačiau ilgai kontaktuojant su skysčiais, jie gali patekti po keramika, o tai sugadins apatinę stalviršio dalį.

 

  1. Atsparumas karštiems daiktams

Įspėjimas: nedėkite ant paviršiaus labai karštų, nuimtų nuo viryklės indų. Iki aukštesnės nei 70 °C temperatūros įkaitintiems daiktams rekomenduojame naudoti padėkliukus. Venkite ilgalaikio tiesioginio kontakto su liepsna, plokštė gali įtrūkti.

 

  1. Atsparumas įbrėžimam

Esant intensyviai trinčiai, metaliniai daiktai gali palikti metalo pėdsakus. Tokie pėdsakai nelaikomi paviršiaus defektais, tačiau juos sunku visiškai pašalinti. Jie gali būti labiau matomi balto ar juodo fono gaminiuose.

Įspėjimas: esant trinčiai, metaliniai daiktai gali palikti nepašalinamus metalo pėdsakus ir įbrėžimus. Nerekomenduojama ant paviršiaus dirbti aštriais daiktais (pvz.: aštriais peiliais, atsuktuvais ir kt. įrankiais). Kasdien naudodami, venkite bet kokių poveikių, kurie gali subraižyti paviršių. Šių pažeidimų nebus galima pašalinti ir atkurti paviršiaus pirminę būklę.

 

  1. Atsparumas apkrovai

Įspėjimas: NENAUDOKITE keraminio paviršiaus ne pagal paskirtį; atminkite, kad keramika nors yra stipri, bet ji – trapi. NEDĖKITE didelių svorių. Nesiremkite visu savo svoriu, nes jis gali įlūžti, ypač kraštuose ir apdorotose vietose, tose vietose, kurias pagrindinė konstrukcija silpnai laiko. VENKITE smūgių, kurie gali įskelti subtiliausias paviršiaus vietas – tai kampai, kraštai, sandūros ir kt.

 

  1. Įsisenėjusių dėmių valymas ir šalinimas

Prieš naudodami specialias priemones, pirmiausia pamėginkite dėmę pašalinti įprastu būdu – patrinkite šluoste ar minkšta kempine, pamirkyta skystame buitiniame ploviklyje. Jei dėmė nepasišalina, tuomet naudokite specialią valymo priemonę.

Valiklio pasirinkimas priklauso nuo nešvarumų tipo:

– maisto dėmių šalinimui naudokite šarminius valiklius;

– neorganinėms dėmėms valyti naudokite rūgštinius valiklius;

– riebalų dėmėms pašalinti naudokite riebalų šalinimo priemonę.

Norėdami pašalinti įsisenėjusias dėmes, užterštas vietas patepkite valikliu ir patrinkite minkšta abrazyvine kempinėle.

Panaudoję valiklius, paviršių kruopščiai nuplaukite vandeniu, kad ant paviršiaus nesusidarytų dėmių ar patinos.

Užteršimo tipas Žalios dėmės, vazelino riebalai, alyvuogių aliejus, kava, arbata, pomidorų padažas, balzaminis actas, koka-kola, raudonas vynas, jodo tinktūra Riebalai ir aliejinės medžiagos Rūdys, metalo pėdsakai, kalkių nuosėdos, druskingos apnašos, cemento nuosėdos, nešvarumai po statybų darbų Rašalas, žymeklių rašalas, dažai Maisto dėmės, gumos dėmės Grafitis

 

Valiklio tipas Valyti karštu tekančiu vandeniu su neutraliu valikliu Neutralus valiklis, riebalų šalinimo priemonė Rūgštinis valiklis Tirpiklinis valiklis Šarminis valiklis* Stiprus grafičių valiklis

* Jei poliruotiems paviršiams naudojamas baliklis (šarminis valiklis), sudrėkinkite minkštą skudurėlį ir keletą sekundžių pavalykite paviršių. Palikite priemonę ant paviršiaus ne ilgiau kaip dešimt minučių ir stebėkite, kad ji neišdžiūtų. Kartokite procedūrą, kol visiškai išvalysite, po kiekvieno valymo vis nuplaudami.

 

Įspėjimas: svarbu, kad naudojamų valiklių pH būtų nuo 5 iki 9. Jei pH yra už 5–9 ribos, valiklį naudokite atsargiai, nes jis gali pažeisti paviršių;

Pirmiausia rekomenduojama išbandyti ant mažo ir paslėpto ploto. Specialūs valikliai turi būti skiedžiami pagal nurodymus, siekiant išvengti patinos ir (arba) paviršiaus spalvos pasikeitimo. Naudoti bet kokias rūgštines ir šarmines valymo priemones poliruotiems ir metaliniams paviršiams valyti, galima tik tada, kai jos yra išbandytos nematomoje vietoje ir iškart nuplautos.

 

Transportavimo sąlygos: Baldai vežami visų tipų dengtomis transporto priemonėmis, taip pat konteineriuose. Gabenant gaminius, tose vietose, kur jie liečiasi vienas su kitu, su transporto priemonių kėbulu ir rišamąja medžiaga, turi būti įdėtos minkštos tarpinės, apsaugančios nuo mechaninių pažeidimų. Pakrovimo ir iškrovimo darbai gabenant baldų pakuotes turi būti atliekami taip, kad dėl šių darbų baldų pakuotės nepatirtų mechaninių pažeidimų. Leidžiamas baldų pervežimas užsakovo transportu. Tokiu atveju įmonė nėra atsakinga už gaminio saugumą transportavimo metu.

 

Garantijos sąlygos: Gamintojas garantuoja, kad baldai atitinka GOST 19917‑2014, GOST 16371‑2014 reikalavimus, atsižvelgiant į transportavimo, eksploatavimo sąlygas ir baldų priežiūros rekomendacijas. Baldų gaminiams suteikiama 18 mėnesių garantija nuo baldų pardavimo per platinimo tinklą dienos. Jei nustatėte gamybos defektus ar komponentų trūkumą, taip pat norite pateikti pretenziją dėl kokybės, kreipkitės į parduotuvę, kurioje pirkote baldus, būtinai pridėkite pirkimo kvitą arba sąskaitą faktūrą. Gamintojas garantiniu laikotarpiu apsvarsto vartotojų nusiskundimus dėl baldų kokybės ir suremontuoja gaminį arba pakeičia jo dalis.

 

DĖMESIO! Leidžiami nedideli konstrukcijos ir komplektacijos pakeitimai, kurie neblogina gaminio kokybės. Gamybai naudojamos kelių rūšių ir skirtingų regionų medžiagos ir komponentai, dažymo ir lakavimo priemonės bei audiniai. Kiekvienas iš jų turi savo atspalvį. Atsižvelgiant į tai, gaminio atspalvis gali skirtis nuo pavyzdžių ir nuo pagamintos partijos. Šis neatitikimas nėra gamybos defektas.

 

DĖMESIO! Garantija netaikoma: defektams, kurie atsirado vartotojams pažeidus transportavimo, surinkimo, eksploatavimo sąlygas ir baldų priežiūros rekomendacijas (natūralus nusidėvėjimas, neatsargus elgesys). Jei yra baldų surinkimo ir naudojimo pėdsakų (varžtų pėdsakai, drėgmės, perkaitimo veiksnių pėdsakai ir kt.). Defektams, atsiradusiems dėl mechaninio, cheminio, terminio ir kitokio poveikio, taip pat sukeltiems veikiant agresyvioms medžiagoms, dažikliams, taršai.

 

Stalo priežiūros ir jo naudojimo instrukcijos

Stalą rekomenduojama naudoti vėdinamoje, sausoje patalpoje, kurios oro temperatūra ne žemesnė kaip 10 °C, o santykinė oro drėgmė nuo 45 iki 70 %. Minusinėje temperatūroje gabentą stalą, sumontuotą patalpoje, reikia nedelsiant nuvalyti švaria, sausa ir minkšta šluoste tiek išorėje, tiek viduje arba leisti sušilti. Jei stale naudojami tvirtinimo varžtai, sraigtai, medsraigčiai, juos reikia periodiškai priveržti, kai jie atsilaisvina.

Stalą reikia saugoti nuo tiesioginių saulės spindulių, nestatyti prie šildytuvų, drėgnų ir šaltų sienų. Stalo paviršius turi būti apsaugotas nuo smūgių, sąlyčio su aštriais daiktais, nuo agresyvių cheminių medžiagų (sodos, šarmų, acetonas ir kt.), taip pat nuo mechaninių pažeidimų. Nerekomenduojama naudoti abrazyvinių savybių turinčių priemonių, taip pat kempinių, padengtų metalo pluošto ar drožlių medžiaga. Ant stalo paviršiaus negalima dėti karštų daiktų (t> +45 °C: virtuvės indų, lygintuvų ir kt.; naudokite medžiaginius, plastikinius ar medinius padėkliukus). Statyti leidžiama tik ant lygaus paviršiaus. Priešingu atveju atsiranda vidinių įtempių, dėl kurių konstrukcija gali suirti. Siekiant išvengti defektų, montavimą rekomenduojama atlikti baldų salono surinkėjams.

 

Stalas gali turėti:

– šiek tiek pastebimą stalviršio ir intarpų (stiklo ar keramikos) atspalvio skirtumą;

– spalvų atspalvis gali skirtis nuo pateiktų pavyzdžių;

– intarpo ir stalviršio matmenų nuokrypis gali būti iki 1 mm.

 

 

Stiklinių stalų, žurnalinių staliukų, metalinių ir stiklinių elementų priežiūra ir eksploatacija

 

  1. Nuo stiklinių baldų elementų dulkės valomos minkšta sausa šluoste. Valykite tik žinomų gamintojų valikliais, vadovaudamiesi ant pakuočių pateiktomis instrukcijomis. Stiklo valiklių nepurkškite ant kitų paviršių ar matinio stiklo.  Saugokite, kad ant matinio stiklo paviršiaus nepatektų riebalų ar kitų nešvarumų – gali likti sunkiai išvalomų dėmių.
  2. Metalo paviršiams valyti nenaudokite kietų abrazyvinių priemonių. Pažeistą paviršių nedelsdami nupoliruokite, taip apsaugosite nuo korozijos po juo esančius metalo sluoksnius. Chromuotus ar nerūdijančio plieno paviršius valykite tik specialiomis tam pritaikytomis valymo priemonėmis. Ilgalaikis metalo apdailos baldų laikymas drėgnoje aplinkoje gali sukelti koroziją. Kambario baldų nerekomenduojama naudoti lauke.
  3. Matinė (šiurkšti) stiklo paviršiaus pusė yra padengta specialiu laku, todėl laku padengtą stiklo paviršiaus pusę plauti tik paprastu šiltu +35-40 C vandeniu. Jei matinio (šiurkštaus), laku padengto stiklo paviršiaus pusė ištepta vienoje vietoje, būtina valyti visą stiklo paviršių. Valyti būtinai tik medvilniniu audeklu arba specialiomis stiklui skirtomis pašluostėmis. Laku padengtas stiklo paviršius neturi turėti sąlyčio su kitais kūnais, kad nebūtų pažeistas/ subraižytas lako paviršius. Matinio stiklo nevalykite stiklo valikliu. Saugokite, kad ant jo nepatektų riebalų, nes gali likti sunkiai išvalomų dėmių.

 

Kėdžių priežiūra ir eksploatacija

 

  1. Kėdes naudokite pagal paskirtį. Ant kėdžių negalima šokinėti, laipioti ir suptis. Jeigu kėdes reikia naudoti pasilipimui, atsižvelgkite į kūno svorį ir stabilų pagrindą, ant kurio bus statoma kėdė, jei atsistojus kėdė virpa ir atrodo nestabili – iš kart nulipkite ir veiksmo nebetęskite. Jokiu būdu pasilipimui ant kėdės, nenaudokite kėdžių su ratukais.
  2. Saugokite kėdes nuo skysčių (sulčių, kavos, riebalų, vyno, vandens ir t.t.), cheminių medžiagų (rūgščių, šarmų, dažų, tirpiklių ir t.t.) poveikio. Išpylus – nedelsiant nuvalykite.  Perstatinėdami kėdes į kitą vietą jų nestumkite, o perneškite. Turint jautrias grindis įbrėžimams patartina naudoti kėdėms apsaugines pagalvėlės ant kojelių.
  3. Kėdžių kieti ratukai yra skirti minkštai (kiliminei) dangai, o guma padengti ratukai skirti kietai (parketui, laminatui, plytelėms) grindų dangai. Rekomenduojame naudoti specialų kilimėlį apsaugoti dangą.
  4. Kėdžių detalių paviršių rekomenduojama valyti sausu, minkštu audiniu (flanele, pliušu, gelumbe) ir naudoti tik tam skirtas valymo priemones. Kiekvieną kėdės detalę rekomenduojama nuvalyti tuoj pat vos tik ji buvo ištepta.
  5. Dažyto metalinio paviršiaus nevalykite cheminiu būdu. Patariama naudoti specialiai dažytiems metaliniams paviršiams skirtas valymo priemones arba namų apyvokos valymo priemones, neturinčias abrazyvinių dalelių ir balinimo savybių (pvz. skalbimo miltelius);
  6. Ypatingai saugokite, kad ant kėdžių nepatektų agresyvių skysčių (rūgščių, šarmų, dažų, tirpiklių ir t.t.). Šie junginiai yra chemiškai aktyvūs ir gali pažeisti valomą paviršių bei būti pavojingais jūsų sveikatai.
  7. Plastiko baldų ir apdailos valymo instrukcija: Tokius paviršius būtina valyti drėgna šluoste. Paviršių būtina sausai nušluostyti. Nevalykite braižančiomis šluostėmis ar valikliais, kurių sudėtyje yra abrazyvinių  dalelių. Nenaudokite medienai skirtų poliravimo ar blizginimo priemonių.

 

Čiužinių priežiūra ir eksploatacija

  1. Reikalaujama, kad čiužiniai VISADA būtų transportuojami nelankstant čiužinio, nes gali atsisluoksniuoti ar sutrūkinėti konstrukcinės jo dalys. Čiužinys transporto priemonėje turi būti vežamas tiesus ir ant jo negali būti guldomi sunkūs daiktai. Geriausia – jei čiužinys būtų transportuojamas šonu.
  2. Jei išpakavus čiužinį, pasklinda „naujos prekės kvapas“, prašome jį palikti vėdinamojoje patalpoje. Kvapas išgaruos per trumpą laiko tarpą.
  3. Gaminio kvapas nėra gamybos brokas ir tokiais atvejais gamintojas neprivalo pakeisti čiužinio.
  4. Veikiamas šviesos porolonas keičia spalvą (geltonuoja), tačiau nepraranda savo fizinių savybių. Spalvos kitimas -nelaikomas gaminio broku ir tokiais atvejais gamintojas neprivalo pakeisti čiužinio. Čiužinį būtina saugoti nuo tiesioginių saulės spindulių ir nuo drėgmės.
  5. Čiužinio eksploatavimo metu rekomenduojama periodiškai (kartą per mėnesį) jį apsukti 1800 kampu (sukeisti galvūgalį su kojūgaliu) bei apversti, tam, kad čiužinys būtų tolygiai apkraunamas ir nenukentėtų jo komfortabilumas.
  6. Čiužinių užvalkalo audinį rekomenduojama prižiūrėti kaip nurodyta priežiūros etiketėje.
  7. Čiužinio užvalkalą lengva nuvilkti. Retkarčiais jį išplaukite ar išvalykite sausu cheminiu būdu. Plauti patartina 30°C – 40°C temperatūros vandenyje. Gręžkite švelniai, kad audinys nesusitrauktų. Draudžiama juos džiovinti džiovintuvuose. Užvalkalas gali nežymiai susitraukti, bet per trumpą laiko tarpą, užvilkus ant čiužinio matmenys atsistato.
  8. Jeigu čiužinio užvalkalas nenuimamas, naudokite papildomą užvalkalą, kurį galėsite nuimti ir išplauti;
  9. Draudžiama čiužinį apkrauti sunkiais daiktais ir šokinėti.
  10. Jei gaminys buvo sušlapintas arba išmirkytas, ar nesilaikoma higienos reikalavimų (viskoelastinė medžiaga sugeria skysčius ir yra sudėtinga ją džiovinti) mažina jo elastingumą ir funkcionalumą, spyruoklinių čiužinių spyruoklės gali surūdyti ir atsirasti deformacijų.
  11. Tinkama miegui temperatūra 15-18°C, rekomenduojama oro drėgmė ~60%.
  12. Atsižvelgiant į higienos reikalavimus čiužinius rekomenduojama keisti po 7 metų.
  13. Garantija taikoma fiziniams defektams ir pokyčiams, jei deformacija sudaro daugiau nei 10% nuo esamo gaminio aukščio.
  14. Dėl ypatingo pagrindą sudarančių medžiagų elastingumo gali atsirasti +/-2% leistinas čiužinio matmenų nuokrypis. Toks nuokrypis nėra laikomas čiužinio broku.
  15. Dalinis čiužinio minkštumo padidėjimas iki 15% taip pat nėra laikomas broku.
  16. Dėl čiužinio svorio ir dydžio, rekomenduojame, kad čiužinį verstų du žmonės, kitaip rizikuojama sveikatos problemomis.
  17. Ant spyruoklinių čiužinių šokinėti draudžiama – taip galima pažeisti spyruoklių sistemą, sugadinti visą čiužinio branduolį.
  18. Lateksinius čiužinius rekomenduojama naudoti lovose su grotelėmis – jiems reikalinga gera ventiliacija, ypač šiltuoju metų laiku.

 

 

Lovų ir grotelių priežiūra ir eksploatacija

  1. Negalima stovėti, pasilypėti ant atskirų lovos dalių (pvz.: šonų, kojūgalio ir pan.).
  2. Negalima lipti į lovos patalynės dėžę
  3. Negalima kišti rankų į pakėlimo mechanizmą;
  4. Negalima vaikams savarankiškai naudoti pakėlimo mechanizmą.
  5. Būtina saugotis, kad pakėlimo mechanizmas neužkristų.
  6. Renkantis lovą su pakėlimo mechanizmu, būtina paisyti gamintojo rekomendacijų lovos čiužinių svoriams. Per sunkus čiužinys gali trukdyti tinkamai naudotis pakėlimo mechanizmu.
  7. Lovų grotelės, labiausiai apkrautose vietose (sėdmenų ir pečių zonose), turi būti minkštesnės, kad kūnas optimaliai prisitaikytų.
  8. Naudoti tik kokybiškas spyruokliuojančias groteles, ne mažiau kaip su 2 lentjuostėmis per grotelių ilgį. Tarpai tarp lovos grotelių lentjuosčių negali būti didesni nei 4 cm.
  9. Lentjuosčių paviršius turi būti lygus, kad nepažeistų čiužinio užvalkalo. Norint apsaugoti čiužinį nuo trinties, esant aštriam lovos dugnui, reikia naudoti orui ir drėgmei pralaidų paklotą, kuri dengiamas tarp lovos grotelių ir čiužinio.
  10. Atsižvelgiant į higienos reikalavimus groteles rekomenduojama keisti po 10 metų.

 

Dviaukščių ir aukštų lovų naudojimas ir priežiūra

  1. Aukštos lovos ir dviaukščių lovų viršutinė lova nėra tinkamos vaikams iki šešerių metų amžiaus.
  2. Aukšta ir dviaukštė lova turi būti pastatyta ant lygių grindų.
  3. Dviaukštė ar aukšta lova surenkamos laikantis surinkimo instrukcijoje nurodytų reikalavimų.
  4. Visi sutvirtinimo elementai visada turėtų būti tinkamai priveržti eksploatacijos metu. Periodiškai būtina patikrinti ar surinkimo junginiai yra tinkamai suveržti.
  5. Dviaukštė ar aukšta lova neturi būti naudojama, atsilaisvinus jungtims, jei kuri nors jų konstrukcinė dalis yra sulūžusi arba jos trūksta.
  6. Čiužinio viršus turi būti mažiausiai 160 mm žemiau saugos užtvarų viršutinio krašto arba didžiausias čiužinio storis neturi viršyti lovoje nurodyto žymens. Atstumas tarp lovos ir sienos turi būti mažesnis nei 75 mm arba turi būti didesnis nei 230 mm, kad būtų išvengta sunkaus sužalojimo vaikui įstrigus tarp lovos ir sienos.

 

Pirkėjo įsipareigojimai ir teisės garantiniam aptarnavimui

  1. Garantijos galiojimo laikotarpiu (24 mėn.) pastebėjus paslėptus prekės trūkumus, prašome Jūsų juos nufotografuoti ir nedelsiant atsiųsti mums fotonuotrauką elektroniniu paštu kokybe@senojibaldine.lt. Prekės gamintojas tokiu atveju nustatys, ar prekės defektui taikoma garantija, t.y. ar prekės defektas yra gamyklinis. Apie gamintojo sprendimą nedelsiant informuosime Jus Jūsų nurodytais kontaktais. Atsiimant ar priimant baldus reikia patikrinti jų komplektaciją, apžiūrėti ar nėra pakuotės pažeidimų, kitokių trūkumų.
  2. Pirkėjas įsipareigoja Sudaryti sąlygas Pardavėjo atstovams ir/ar Pardavėjo nurodytiems asmenims apžiūrėti ir įvertinti Prekių kokybę jų buvimo vietoje. Reikalui esant perduoti baldus (ar jų dalį) remontui į centrinę būstinę, jei įmanoma, leisti atlikti smulkius remonto darbus pirkėjo namuose.
  3. Prieš pristatant ar atiduodant prekes garantiniam aptarnavimui, remontui ar restauravimui – jas išvalykite, tarpus tarp detalių išsiurbkite, čiužinio užvalkalus išvalykite. Nepalikite augintinio kailio likučių. Perduokite prekę švarią ir tvarkingą. Gamintojas pasilieka teisę Prekės nepriimti jei ji gali kelti antisanitarinę ar alergijos grėsmę.
  4. Atsisakius ar nesuteikus galimybės duoti baldų ar jų dalies remontui, pirkėjas pardavėjo atstovams raštu apie tai patvirtina, kitaip pirkėjo pretenzija laikoma nepagrįsta.
  5. Jei pateikiamos nepagrįstos pretenzijos, pirkėjas įsipareigoja padengti pardavėjo atstovų atvykimo išlaidas.
  6. Pirkėjas, pirkdamas baldus ar kitas prekes iš ekspozicijos, įsipareigoja iki sutarties apžiūrėti perkamas prekes, o pastebėjęs prekės trūkumus, pretenzijas dėl trūkumų pareikšti iki sutarties sudarymo. Jei pirkėjas nepareiškia pretenzijų dėl prekių trūkumų apžiūros metu iki sutarties sudarymo, laikoma, kad trūkumų nebuvo arba trūkumai buvo aptarti.
  7. Tuo atveju, kai pirkėjas perka prekes, kurių kaina yra sumažinta dėl gamybos ar kitokių defektų (taikoma ir iškomplektuotiems baldams), pirkėjas neturi teisės reikšti pardavėjui pretenzijų dėl trūkumų, kurie buvo pardavimo metu ir dėl kurių buvo sumažinta kaina.

 

Pardavėjo garantiniai įsipareigojimai ir teisės

  1. Nustatyti garantinio remonto būdą ir vietą.
  2. Garantinio laikotarpio metu nustatytus prekės kokybės trūkumus (brokus) pardavėjas ištaiso arba pakeičia savo sąskaita per nustatytą laikotarpį nebent yra su klientu sutariama kitaip:
  • minkšti ir korpusiniai baldai, pagaminti Lietuvoje – per 30 darbo dienų
  • minkšti ir korpusiniai baldai, pagaminti kitose šalyse – per 30 darbo dienų (pastarasis terminas gali būti pratęstas iki 45 dienų, jei gamintojas ar vežėjas praneša apie gamybos arba transportavimo kliūtis, darančias įtaką baldo remontui).

3.Kol atliekamas garantinis remontas, pardavėjas nesuteikia pakaitinių baldų.

4.Ginčų, susijusių su prekių trūkumų ar trūkumų atsiradimo priežasčių vertinimu, atvejais šalys gali reikalauti paskirti nepriklausomą ekspertizę. Šios ekspertizės išlaidas padengia šalis, kurios nenaudai priimtas sprendimas.

Garantija negalioja, jei:

  • Nepateikiami gaminio įsigijimą patvirtinantys dokumentai;
  • Trūkumai ir pažeidimai matomi pirkimo metu;
  • Yra audinių raukšlėjimasis, susiklostavimas, atsirandantis dėl gaminio technologijos;
  • Baldų matmenų paklaida 5 cm lyginant su katalogo matmenimis;
  • Apmušalai sugadinami, sutepami, nudažomi drabužių, dažiklių, netinkamų valymo priemonių;
  • Yra pažeidimai, padaryti dėl pirkėjo kaltės, t.y. atsiradę dėl netinkamo baldų pervežimo, pernešimo ar stumdymo (nubrozdinimai, perplėšimai, įbrėžimai, pradūrimai ir pan.);
  • Yra gyvūnų padaryti sugadinimai ar trūkumai;
  • Atliktas baldų perdarymas be pardavėjo žinios;
  • Yra trūkumai ir pažeidimai, dėl kurių buvo sumažinta baldų pardavimo kaina;
  • Yra pažeidimai, atsiradę nesilaikant priežiūros ir eksploatacijos taisyklių;
  • Naudojimo metu atsiranda natūralus audinio išsitempimas, jam tampantis laisvesniu, natūralus raukšlių susidarymas;
  • Pirkėjas pats montuoja pažeistus baldų elementus, nepranešęs apie tai pardavėjui;
  • Yra pagalvių, atramų, porankių ir sėdimos vietos minkštumo, stangrumo ir formos pasikeitimai, kurie atsirado dėl netaisyklingo baldų naudojimo, bet ne dėl konstrukcijos ar medžiagos broko.
  • Yra išoriniai bei kiti defektai, baldus perkant iš ekspozicijos
  • Yra natūralus ir intensyvaus naudojimo pasėkoje atsiradęs nusidėvėjimas.

 

Kitos baldų priežiūros taisyklės minkštiems ir korpusiniams baldams

1.1. Surinkite baldus instrukcijoje nurodyta tvarka, vengiant neatsargių smūgių ir įbrėžimų; statykite juos tik sausose, vėdinamose patalpose ant lygaus ir tvirto pagrindo; surenkant baldus, rekomenduojama užsidengti grindis, kad jų nesubraižytumėte ar kitaip nepažeistumėte;

1.2. venkite statyti baldus tiesioginiuose saulės spinduliuose. Dėl ultravioletinių spindulių visų rūšių audiniai, oda ar mediena pakeičia spalvą, gali netolygiai nušviesėti, suskilinėti; venkite atviros ugnies ir drėgmės. Svarbu atminti, kad staigūs santykinio oro drėgnumo pokyčiai labai sužaloja odą. Staiga keičiasi odos pusiausvyrinė drėgmė ir ji arba perdžiūna, arba išbrinksta. Svarbu palaikyti pastovią santykinio oro drėgnumo reikšmę. Optimaliausia aplinkos temperatūra:+5 – +25°C, santykinė oro drėgmė 45% – 60%;

1.3. sėdėkite visose baldo dalyse tolygiai dažnai – taip neatsiras minkštumo – kietumo skirtumų;

1.4. naudokite baldus bei sudedamąsias jų dalis (automatinius, elektrinius ir kitus mechanizmus, pagalves ir kt.) tik pagal paskirtį, laikykitės informacinių nuorodų ant baldų ir gamintojo pateiktų instrukcijų;

1.5. perstatydami baldus į kitą vietą, jų nestumdykite, bet perneškite; minkštų baldų negalima nešti laikant už audinio ar pagalvių; perstatydami baldus į kitą vietą, visuomet pirma juos išrinkite, kad nepažeistumėte konstrukcijos ir rėmų; tvirtai pritvirtinkite kojeles, jei nėra paminkštinimo po kojele, būtinai jį prisiklijuokite, kad nesugadintumėte grindų;

1.6. saugokite medines apdailos detales nuo smūgių, vandens ir kitų skysčių;

1.7. nesilieskite drabužiais, kurie linkę dažyti (pvz., drabužiais iš džinsinio audinio ir kt.) prie minkštų baldų su šviesiu audiniu, dirbtine oda ar natūralia oda;

1.8. baldus statykite toliau kaip 30 cm nuo šilumos šaltinių, radiatorių, kaloriferių, židinių; orlaidžių ir oro kondicionierių, kad išvengtumėte staigių temperatūros ir drėgmės pokyčių. Ilgalaikis baldo stovėjimas šalia jų, gali išdžiovinti odą ir ji sutrūkinės, natūrali mediena gali pradėti skylinėti, taip pat tai gali tūrėti neigiamą poveikį ir porolonui;

1.9. nestatykite baldų iš natūralaus medžio ant šildomų grindų; Ilgalaikis baldo stovėjimas ant šildomų grindų, gali išdžiovinti medieną ir ji gali pradėti skylinėti, girgždėti;

1.10. dažnai arba kasdien miegant ant minkšto baldo būtina miegojimo metu naudoti antčiužinį arba storesnį paklotą;

1.11. įsigijus baldą su pagalvėmis, kurios yra iš malto porolono ar granulių, reikia jas pamodeliuoti/papurenti rankomis, kad atgautų savo pirminę išvaizdą, kuri gali būti šiek tiek pakitusi po baldo naudojimo arba po transportavimo;

1.12. venkite pernelyg didelio taškinio apkrovimo, pavyzdžiui, Jums nereikėtų klūpoti ar keliais spirtis ant sėdimos baldo dalies elementų;

1.13. jei yra integruotas miegamas mechanizmas, netraukite pakeliamo mechanizmo tik vienoje pusėje – visada traukite ties centru;

1.14. neleiskite be atsakingo asmens priežiūros naudoti baldų mechanizmus (automatinius, elektrinius, rankinius ir kt.) vaikams bei asmenims su fiziniais, jautrumo ar psichikos sutrikimais, arba neturintiems pakankamai patirties ir žinių;

1.15. baldai turi būti surenkami ir eksploatuojami pagal pateiktas baldų surinkimo instrukcijas (jei instrukcija reikalinga).

  1. DRAUDŽIAMA:

2.1. naminiams gyvūnams lipti ant baldų, jei baldo audinys nėra įvardintas kaip “draugiškas gyvūnams”. Ypatingai saugokite medines kojeles ar medinį minkšto baldo korpusą nuo gyvūno nagų, seilių ir išskyrų. Jei minkšto baldo audinys nėra įvardintas kaip “draugiškas gyvūnams”, tada neleiskite gyvūnams lipti ant baldų;

2.2. šokinėti ant minkštų baldų dalių, kad nesusidarytų staigių smūgių audiniui, spyruoklėms, porolonui, medienos, mechanizmo detalėms; nedėkite ant baldų sunkių, stačius kampus turinčių daiktų;

2.3. prie baldų audinio ir medinių apdailos detalių liestis aštriais daiktas;

2.4. sėdėti ant baldų atlošų, nugarėlės ir šoninių atramų (porankių): jie skirti rankoms pasidėti! Netinkamas naudojimas gali sukelti deformacijas, užpildas gali pasislinkti, o siūlės sutrūkti esant per didelei tempimo jėgai;

2.5. baldus laikyti padidinto drėgnumo patalpose;

2.6. valyti baldus abrazyvinėmis priemonėmis;

2.7. nuimti nuo baldų, ypač turinčių mechanizmus, informacinius lipdukus;

2.8. žaisti su baldų mechanizmais – jie gali sulūžti, deformuotis, dėl ko kiltų prispaudimų, įstrigimų, sužeidimų, sužalojimų ir kt. panašūs pavojai; prie mechanizmo vidinės dalies kišti pirštus, rankas, kojas, kitas kūno dalis bei pašalinius daiktus – mechanizmo veikiama jėga gali sužeisti, sužaloti, pakenkti baldui;

2.9. laipioti, kabėti ant korpusinių baldų stalčių, durelių, lentynų – baldai gali virsti ar kristi, dėl ko kiltų pavojus sveikatai;

2.10. ant medinių paviršių statyti šlapius arba karštus indus (pvz.: puodelius, stiklines, puodus ir pan.), kadangi tiek skysčiai, tiek karštis gali pažeisti paviršių.

  1. Nuolatinė priežiūra:

3.1. baldus valykite nuo dulkių buitiniu dulkių siurbliu su minkštu antgaliu, nustatyta trauka turi būti nedidelė, kad neišsitampytų audinys arba švelnia kempine arba minkštu drabužių šepečiu;

3.2. odinius baldus prieš naudojant impregnuokite natūraliai odai skirtomis priemonėmis. To neatliekant, oda greičiau praras atspalvį, sunkiau valysis, išdžius ir sutrūkinės. Vėliau baldą reiktų impregnuoti 2-4 kartus per metus, prieš tai baldą gerai išvalius;

3.3. Čiužinio užvalkalą valykite reguliariai, neleiskite įsisenėti prakaito dėmėms. Reguliariai vėdinkite čiužinį, susikaupusi drėgmė yra puiki terpė pelėsiui porolone plisti;

3.4. Jei naudosite valymo priemonę, prieš tai ją išbandykite nematomoje arba mažai matomoje vietoje; niekada nepilkite valiklio tiesiai ant audinio, odos; baldams valyti naudokite tik specialiąsias valymo priemones;

3.6. periodiškai sutepkite lankstus, mechanizmų ratukus, metalines jungtis ir kt. ( Su tepalu alyva )

3.7. natūralios medienos, laminuotos plokštės (LMDP), metalo ar stiklo paviršius valyti su minkšta (švelnia), vandeniu sudrėkinta šluoste. Valymas sausa šluoste gali pažeisti paviršių.

  1. Dėmių valymas:

4.1. pirmiausia, pašalinkite nuo dėmės paviršiaus, kietas liekanas nespalvotu rankšluosčiu, audiniu ar sausa šluoste;

4.2. jeigu dėmė lengvai valoma, valykite su švelnia kempine ar balta švaria šluoste naudodami nedidelį kiekį šilto vandens (30°C) ir natūralaus muilo tirpalo, valykite dėmę nuo kraštų į vidų. Taip išvengsite jos išsiplėtimo. Netrinkite – trynimas tik dar labiau išplės dėmę ir iškraipys audinio plauką, valykite lengvais sukamaisiais judesiais. Būtina, po valymo, valytą vietą dar kartą išvalyti distiliuotu švariu vandeniu su sušlapinta kempine arba švaria šluoste;

4.3. pašalinus dėmę, nusausinkite likusią drėgmę nespalvotu rankšluosčiu ar švaria šluoste ir leiskite išdžiūti. Baldo negalima naudoti, kol jis nėra visiškai išdžiūvęs. Dėmesio: draudžiama naudoti įkaitintą lygintuvą.

4.4. jeigu baldų paviršius turi plauką, plaukui atstatyti naudokite šepetį, skirtą audiniui;

4.6. Draudžiama naudoti agresyvias – rūgštines, didelį chloro kiekį ir pan. turinčias priemones, taip pat valymo priemones, į kurias įeina stiprūs chemikalai arba naftos produktų turintys skiedikliai, t.y. acetonas, skiediklis, spiritas, dalintojas ir kt. Labai atsargiai arti baldų naudokite klijus; priemonės, skirtos baldų valymui yra naudojamos tik su baldų naudotojo atsakomybe, prieš tai priemonę išbandžius nematomoje vietoje. Atsiradusias dėmes ar skysčius reikia valyti nedelsiant;

4.7. naudodami valymo priemones, atkreipkite dėmesį į jų naudojimo instrukciją, kad jos būtų tinkamos konkrečių paviršių valymui. Informaciją apie naudotas valymo priemones pasilikite viso garantinio laikotarpio metu. Ji patvirtins teisingos baldo priežiūros faktą.

GARANTIJA PAGAL ĮSTATYMĄ. KOKYBĖS (KOMERCINĖ) GARANTIJA

5.1. CK 6.338 str. nustato terminus reikalavimams dėl Prekių trūkumų pareikšti (garantija pagal įstatymą).

5.2. Pardavėjo suteikiamas kokybės (komercinės) garantijos terminas – 24 (dvidešimt keturi) mėnesiai; visai elektroninei įrangai ir jos komponentams – 12 (dvylika) mėnesių.

5.3. Kokybės (komercinė) garantija nevaržo Pirkėjo (vartotojo) teisių įsigijus netinkamos kokybės Prekę.

5.4. Garantija taikoma Lietuvos Respublikos teritorijoje.

5.5. Garantija taikoma gaminio kokybės trūkumams, atsiradusiems dėl gamintojo kaltės. Natūralus gaminio nusidėvėjimas ar jo savybių pasikeitimas, nelaikomas kokybės trūkumu.

5.6. Prekės kokybės trūkumais nėra laikoma ir garantijos sąlygos nėra taikomos:

5.6.1. Jei prekė atitinka Gamintojo pateiktą kokybės standartą;

5.6.2. Tuo atveju, jeigu Pirkėjas Prekes užsako skirtingu metu (t.y. ne tą pačią dieną), Pardavėjas Prekes gali gaminti skirtingu metu (t.y. skirtingomis gamybos partijomis), dėl ko Prekės (kaip skirtingų gamybos partijų gaminiai) gali skirtis (audinio, odos, medienos ir/ar kt. atspalviais) ir tekstūra;

5.6.3. Tam tikros Prekių dalys (atraminė dalis už pagalvių, sėdimųjų dalių šonai, ištiesiamasis čiužinys) yra aptraukiami iš pagalbinio audinio, kurio spalva gali skirtis nuo pagrindinio Prekės audinio spalvos;

5.6.4. Tarp Pirkėjui pateiktų audinių, odų, medienos ir kt. pavyzdžių (biure, kataloguose, interneto svetainėje ir pan.) ir Prekės audinio yra galimi atspalvių, tekstūros, raštų skirtumai;

5.6.5. Prekės, pagamintos iš natūralios odos ar dirbtinės odos yra slidesnės, nei pagamintos iš gobeleno;

5.6.6. Minkštieji svetainės baldai yra skirti sėdėjimui ir poilsiui, bet ne nuolatiniam naudojimui, kaip miegamojo baldai; Svetainės baldams su miegama funkcija, naudojant kasdieniniam miegojimui, būtinai naudokite antčiužinį arba storesnį paklotą;

5.6.7. Baldinio audinio, natūralios odos ir dirbtinės odos laisvumas ant minkšto baldo yra leistinas, nes atsiranda dėl natūralaus audinio tempimosi.

5.6.8. Baldiniams audiniams, natūraliai odai, dirbtinei odai ir bendrai baldo išvaizdai;

5.6.9. Garantija netaikoma trūkumams, atsiradusiems dėl: netinkamo naudojimo ir priežiūros; naudojimo ne pagal paskirtį; vagystės; stichinių nelaimių; gaisro; buitinių faktorių; tyčinio sužalojimo; instaliavimo, įrengimo, montavimo ar remonto darbų, atliktų ne Pardavėjo; į/ant Prekių patekusių pašalinių daiktų, medžiagų ar skysčių ir kitų išorinio poveikio sukeltų pažeidimų;

5.6.10. Išvaizdos ir/ar kitiems kosmetiniams defektams, atsiradusiems dėl normalaus susidėvėjimo, atsiradusios gobeleno raukšlės, kurios išlyginamos rankos perbraukimu;

5.6.11. +/- 5 cm baldų matmenų nukrypimams, lyginant su katalogo duomenimis;

5.6.12. Natūralaus medžio tekstūros ir atspalvio nevienodumams;

5.6.13. Lovos grotelių pakėlimo mechanizmui, jeigu čiužinio svoris yra didesnis kaip 40 kg 5.

5.6.14. Naujiems baldams skleidžiant specifinį kvapą, kuris vėdinant patalpas išnyksta.

5.6.15. Visų tipų dovanoms, nepriklausomai nuo to kas yra jų gamintojas.

5.6.16. Prekėms kurių trūkumai buvo aptarti iš anksto ir klientui sutikus dėl jų raštiškai.

5.6.17. Išrinkus prekes ne pagal surinkimo instrukcijoje nurodytus brėžinius.

5.6.18. Bet kokiems nudaužymams, nubraižymams, audinio ar odos ištepimams, suplėšymams po gaminio perdavimo klientui ar jo vežėjui.

5.7. Garantijos terminas pradedamas skaičiuoti nuo Prekių perdavimo Pirkėjui dienos.

5.8. Pirkėjui pasiimant prekes savo transportu, privalu baldą apžiūrėti atsiėmimo vietoje, vėliau ant baldo pastebėti galimi transportavimo defektai nebus aptarnaujami garantinėmis sąlygomis;

5.9. Priimant atvežtus baldus juos būtina atidžiai apžiūrėti, ar visos pakuotės, ar nėra išorinių baldų pažeidimų. Vėliau pretenzijos gali būti nebepriimamos;

5.10. Ilgai sandėliuojama, neišpakuota prekė gali prarasti savo prekinę išvaizdą, gali atsirasti porolono susmigimų, audinio ar odos raukšlių;

5.11. Transportavimo ar sandėliavimo metu, atsiradusios raukšlės ar klostės, atsistatys kelių dienų bėgyje tinkamai sustačius prekę kambario temperatūroje.

5.12. Natūrali oda gali turėti paviršiaus faktūros nelygumus ir storio skirtumus. Natūralių žymių būvimas, tokių kaip: randai, grūdingos struktūros skirtumai, raukšlės, spalvų skirtumų niuansai yra tikros odos įrodymas, kuris atspindi unikalų gyvūno gyvenimą. Jie nėra laikomi defektu.

5.13. Sėdmaišiai yra pripildyti pūtų polistirolo kamuoliukų, kurie priklausomai nuo eksploatacijos intensyvumo išsisėdi – tai yra natūralus prekės susidėvėjimas ar jos savybių pasikeitimas, kuris nelaikomas prekės kokybės trūkumu.

5.14. Vienetinių patrupėjimų norma yra laikoma:
a) kai kvadratiniame metre patrupėjimų yra ne daugiau nei 5 mm
b) kai bėginiame metre yra ne daugiau nei 10 kv. mm

5.15. Kai baldas yra pjautas su spinduliniu pjūklu, patrupėjimo ilgis iki 5 mm, nelaikomas trūkumu.

5.16. Kiti patrupėjimai iki 1mm dydžio nelaikomi trūkumais

5.17. Patrupėjimai, kurie yra uždengiami specialiais dangteliais ar lipdukais nelaikomi trūkumais.

 

  1. Reikalavimų dėl Prekių trūkumų pateikimas

6.1. Reikalavimai dėl Prekių trūkumų gali būti pareiškiami Pardavėjui, jeigu Pirkėjas:

6.1.1.. Prekių trūkumus nustato per garantijos terminą, ir

6.1.2. Pateikia Pardavėjui raštišką prašymą, kuriame nurodo Prekių trūkumus ir Pirkėjo reikalavimą ir

6.1.3. Prie prašymo prideda kasos aparato ar pirkimo – pardavimo kvitą, arba kitą Prekių pirkimą – pardavimą iš Pardavėjo patvirtinantį dokumentą (PVM sąskaitą faktūrą, sąskaitą faktūrą, mokėjimo kortelės sąskaitos išrašą, mokėjimo kortelės skaitytuvo čekį ir kt.), garantinis talonas, gaminio fotonuotraukos.

6.2. Jeigu Pirkėjas neįvykdo 6.1.1, 6.1.2, 6.1.3 punktuose nurodytų sąlygų, Pirkėjo reikalavimas vykdomas tik Pardavėjui sutikus.

6.3. Pirkėjas reikalavimus dėl Prekių trūkumų turi pareikšti per protingą terminą, bet ne vėliau kaip per dvejus metus nuo Prekės perdavimo Pirkėjui dienos.

6.4. Pirkėjas, pateikęs Pardavėjui reikalavimą dėl Prekių trūkumų, turi sudaryti sąlygas Pardavėjui įvertinti Prekių kokybę, t.y.:

6.5. Sudaryti sąlygas Pardavėjo atstovams ir/ar Pardavėjo nurodytiems asmenims apžiūrėti ir įvertinti Prekių kokybę jų buvimo vietoje;

6.6. Sudaryti sąlygas paimti Prekes jų apžiūrai ir kokybės įvertinimui;

6.7. Pristatyti Prekes jų apžiūrai ir jų kokybės įvertinimui į Pardavėjo nurodytą vietą.

6.8. Gamintojui atvykus paimti baldo garantiniam remontui Pirkėjas privalo užtikrinti tinkamas baldo išnešimo iš patalpos sąlygas be kliūčių, trukdančių įprastam baldo išnešimui. Jeigu baldo iš patalpos išnešti be kliūčių negalima, baldą iš patalpos išneša ir į Gamintojo transporto priemonę pristato Pirkėjas savo jėgomis ir lėšomis.

6.9. Garantijos sąlygas atitinkantys ir pagrįsti Pirkėjo reikalavimai dėl Prekių trūkumų, už kuriuos yra atsakingas Pardavėjas, tenkinami per protingą terminą.

6.10. Pirkėjas įsipareigoja atlyginti Gamintojo patirtas transporto išlaidas pagal Gamintojo išrašytą sąskaitą faktūrą, jeigu atvykus apžiūrėti baldo pagal gautą Pirkėjo pretenziją dėl nekokybiško baldo paaiškėja, jog pretenzija yra nepagrįsta, baldo defektai nėra garantiniai.

6.11. Garantijos laikotarpiu pakeitus Prekę nauja, pakeitus Prekės dalį, detalę, taip pat bet kokiu kitu būdu pašalinus Prekės trūkumus (atstačius kokybę), garantijos terminas nepratęsiamas ir baigiasi suėjus atitinkamam šiame garantiniame talone nustatytam garantijos terminui.

6.12. Pareiškėjas, gavęs neigiamą (pareiškėjo netenkinantį) atsakymą arba per Tvarkoje nustatytą skundo nagrinėjimo terminą negavęs jokio bendrovės atsakymo, turi teisę kreiptis į Lietuvos Respublikos vartotojų teisių apsaugos tarnybą su prašymų dėl išankstinio ginčų sprendimo ne teismine Lietuvos Respublikos vartotojų teisių gynimo įstatymo nustatyta tvarka arba į teismą.

6.13. Kitas Pirkėjo teises ir pareigas įsigijus netinkamos kokybės Prekę reglamentuoja Lietuvos Respublikos civilinis kodeksas ir įstatymai.

Pasibaigus garantiniam laikotarpiui ar atsiradus trūkumams bei defektams dėl Pirkėjo kaltės, baldų remontas atliekamas atskiru šalių susitarimu.

DĖMESIO!

Garantiniai įsipareigojimai negalioja, jeigu buvo pažeistos eksploatacijos sąlygos, padaryti fizinio ar mechaninio pobūdžio pažeidimai, brokas atsirado dėl nepriklausančių priežasčių (cheminio poveikio, gaisro ar pan.).

Remiantis mažmeninės prekybos taisyklėmis Vartotojo reikalavimas pakeisti nusipirktą tinkamos kokybės prekę analogiškomis prekėmis arba grąžinti sumokėtus pinigus dėl Civilinio kodekso 6.362 straipsnyje nurodytų priežasčių gali būti tenkinamas tik tada, kai pardavėjas sutinka (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 9401–9406).

DĖMESIO!

Pirkėjo reikalavimas pakeisti Prekę analogiška preke arba grąžinti sumokėtus pinigus netenkinamas jeigu Pirkėjui nepatinka nusipirktos prekės forma, dydis, spalva, modelis ir/ar komplektiškumas.

Svarbu:

Kilus klausimams dėl baldų priežiūros, surinkimo ar valymo instrukcijų būtinai kreipkitės šiais kontaktais kokybe@senojibaldine.lt, tel.: 8 60972222

Garantijos teikėjas:

Uždaroji akcinė bendrovė „Žvejų tinklapis“, juridinio asmens kodas 141942117, buveinės adresas Virbališkės tak. 3J-7, LT-00127 Palanga, bendrasis tel. nr.: 8 60972222, klausimais dėl garantijos ir gaminio kokybės, prašome kreiptis el. paštu: kokybe@senojibaldine.lt